Ännu en vecka :)

Jajjemen, och blir rätt mycke jobb i veckan.
Idag 8-16, imorrn 16-22.
Ledig torsdag sen har jag jobbarhelg. Alltså fredag 16-22, lördag 8-20, söndag 8-20. :)
Så mycke jobb, men mycke pengar :)

Ska lägga upp en bild på hur mitt hår blev :)

Är jättenöjd med resultatet :)

Hade en härlig helg oxå, men dom bästa. :)
På fredagskvällen så färgade Helena klart mitt hår, sen gick jag på en promenad upp till parkvägen.
Såg klart idol och somnade tidigt ;)
På lördagen så vaknade jag rätt tidigt för min kära far ringde mig :S Han trodde de var jag som ringt han, men de var de ju inte. :S Somnade sedan om för att vakna halv 12. :) Men oooh så skönt det var.
Hämtade Madde på busstationen, sen åkte vi hem för att göra oss i ordning för kvällens festligheter.
Även om vi inte var många så hade vi riktigt kul! :) Tack för i lördags brudar! :)
Tog även lite bilder som jag tänkte lägga upp :)



  Sen var Elina oxå där, men fick ingen bild på henne :)

Men nu ska jag fortsätta jobba! :) Ha en bra dag alla!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0