Freeedag och jag är på superhumör! :)

Ja absolut. För idag slutar jag 16.00.
Sen är jag ledig i tre dagar och i helgen är det fest hos Sandra som ska ha inflyttningsfest i sin fina lägenhet! :)
Madde kommer, och förhoppningsvis Nettan och Jenny oxå! Skulle va så jäkla kul! :)

Färgade håret och klippte mig igår oxå, men resultatet är inte riktigt klart än.
Ska lägga in en färg till innan ni får se en bild :)
Kommer bli kanonbra i slutändan iaf.
Som sagt jobb till 16 sen ska jag färga håret. Ska be Sandra snällt om hon vill hjälpa mig.
Sen ska vi fixa till hos henne inte för imorgon! :)
Åååhhh jag är så lycklig nu för tiden! Jag har knappt ord till att beskriva hur jag känner. :)

De enda som gnager lite nu, är att jag måste fixa bilen! :S
Basen jävlas, bagageluckan jävlas och vindrutetorkarna jävlas :(
Någon som vet vad de kan va för fel, när vindrutetorkaren stannar på mitten helt plötsligt? Och sen måste man putta i gång den? Skicka i så fall iväg en kommentar eller ett sms till mig ;)

Men nu ska jag jobba lite! ;)
Ha en superbra helg!
Puss

Baby you're a firework ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0