Helg! :)

Åååh så underbart med helg! :)
Efter jobbet drog jag till Mammas affär och hjälpte lite.
Sen for jag på Boa och köpte lite alkoholdricka inför morgondagen, sen hem till mor å käka från sibylla :)
Åkte sedan hem till mig å duscha, för att sedan åka iväg till Elina å fixa lite. :)
Hämtade Johanna och Morgan, sedan var det dags för Idol!
Linnea åkte ut, vilket var skit! För Minnah låter som om hon stoppat nåt i halsen och därför måste sjunga genom näsan! Minnah skulle ha åkt!!!!

Efter idol såg vi slutet på fantastic four, sen åkte vi hemåt.
Drog en ragg för att ladda batteriet på bilen, sen hem å här sitter jag nu :)
Har betalat räkningar och sånt där som ger lite vuxenpoäng.
Nu känner jag att tröttheten kommer. :/ ha varit i gång sen halv 8 imorse.. :)
Ska bli skönt med en god natt sömn, så man kan ladda inför jobb, skyltning, gomiddag och fest imorgon! :)
De var allt för mig!
Ha en bra kväll! :)

Puss å god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0