Ibland gillar inte min bil kylan :P

Nae, inte så värst tror jag iaf. För imorse när jag skulle starta den så var den död. :(
Jättejobbigt, men men. Hämtade ungarna med Linas bil, sen kom pappa och hjälpte mig. :)
Clara har varit med mig sedan hon slutat, och det är alltid så kul!
Vi skrattar alltid så mycket. Hon följde även med på jobbet, och gubben sken som en sol :)

Nu sitter jag på jobbet och käkar en mandarin. Snart är denna dag över vilket är jättesköönt :)
Imorrn fyller kära bror Henke år, då blir han hela 23 år gammal. Tiden går så fort.. :)
Blir tårtbak på morgonen med mamma, sen ska jag köpa en present åt Henke, kolla på en ny vinterjacka och sedan fara hem å duscha och göra mig i ordning för kalas :)
Ska hämta Clara på skolan oxå.. :)

Nu ska jag fortsätta här.. :) Ha en fortsatt trevlig kväll! :)
Puss

Mandariner är såååååå gott! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Ja det är klart jag kan! :)

Ge mig headerstorleken, bilder och ungefär hur du vill att den ska vara så är det fort fixat! :)

2010-11-17 @ 23:10:02
URL: http://vaegkonen.blogg.se/
Postat av: Elina

jag jag funder på att ja kanske måste göra de.

Men vet inte till vem ja ska gå till bara

2010-11-18 @ 16:24:53
URL: http://aaniile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0