Idag är det fredag! :)

Har en härlig dag måste jag säga, enbart mys hemma med lite pyssel med olika grejer. :)
Ibland är det bara så skönt att inte behöva göra något speciellt på dagen, utan att man bara kan tillbringa den hemma framför tvn. :)
Nu har jag i alla fall börjat jobba. Första dagen på denna helgen.
Men känns ändå riktigt skönt att få jobba en helg. :P På något konstigt vis. :)

Igår fyllde min bror Henke 23 år. Så jag fixade en present som bestod av en flaska baileys och ett lottpaket. :) Allt som allt var det dyrt. Men det är han värd! :) köpte även en jacka igår :) Ska fota den någon dag! Sedan hämtade jag Clara på skolan, Elias hemma och vi bara umgicks. :) Hämtade Mamma på affärn sen åkte vi hem och gjorde klart tårtan och åkte till Henke och Carro i Stensele :) Han fick rätt mycke paket och han hade bakat världens godaste fudgepaj typ ;) Bra jobbat!
Matte och Martina var där med sin dotter Mindy! Ooooh så sööt hon var! Man blir verkligen sugen på att skaffa barn när man får hålla i en sån där goding ;) Jättesöt var hon, ni ska vara stolta över henne! :)
Åkte sedan hem å la mig i soffan. Tro de va rekord för mig att somna igår, halv elva kunde ja knappt hålla ögonen öppna. :)
Sov till halv 10 imorse. Så jag är då utvilad iaf.. :)

När jag gick ner för att hämta bilen så träffade jag Johanna så vi surrade om hennes födelsedagsfest den 27 :) Kommer bli awesome!!! :) Sen snackade vi om nyår som kommer spenderas uppe i Hemavan! :)
Vi ska träffas imorrn efter jobbet kl 20 för att kika om de finns nån stuga vi kan hyra å så :)
Men de kommer bli en kanonnyår i år! De ska ni veta!

Nu ska jag fixa middag till oss! :)
Ha en bra kväll! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0