Mörk, tidig morgon!

Är inte alls min grej!
För de flesta som känner mig, vet att jag inte direkt är en morgonmänniska!
Och har aldrig varit det! :P Jag är den som gärna tar sovmorgon, tills jag vaknar.
Men jobb är ju ett måste, visst jag jobbar inte så mycke dag, men när jag då väl gör det, så är jag så fruktansvärt trött att jag knappt orkar kliva upp. :P Ställer för det mesta tre ibland fyra alarm för att vakna! :)
Börjar ju 8, så första alarmet går av runt 6.50, de andra runt 7.05, tredje runt 7.20 och sista 7.35.
Då drar jag mig upp ur sängen (soffan), klär mig och går sedan ner till bilen! :)
Äter ju frukost här på jobbet.. :)
De funkar ju, men de är en pers att kliva upp. :)

Idag är det iaf fredag, och de känns kanon bra!!!
För ikväll blire Idol med Elina, vilket ska bli trevligt :)
Sen blire nog hem å sova tidigt, mycke att göra imorrn antar jag inför skyltsöndagen.
Och på lördag ska vi ju fira Johänna som fyller 20 den 29 november! ;)
Så de blir mustaschfest som tema! ;) Kommer bli riktigt roligt!
Så ha en trevlig helg alla! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0