När ska jag finna någon ork till att måla min byrå???!!

Ja, jag vet inte alls. Känner mig bara så opepp på att göra det.
Kanske är för det inte känns som om jag behöver den eller nåt.
Men det är ju just det jag gör ju. Alla kläderna får ju inte plats i garderoberna ju! :S
Har för mycket kläder. :( Måste ta storrensning någon dag.
Kanske imorrn redan? Är ju ändå ledig heeela dagen imorgon! :)

Jag har en tidsinställd klocka i mitt huvud varje morgon.
Jag vaknar alltid 9.22 eller 9.23. De slår verkligen inte fel. Ha gjort detta i ca tre veckor nu. :P
Lite konstigt och mycket jobbigt. Speciellt om ja vet att jag har sovmorgon. Visst så är det ju redan liten sovmorgon. Men om man fortfarande är trött borde man ju kunna somna om igen, men de kan inte jag.
Så ja.. :) Så kan det vara.
Idag har jag inte gjort så mycket alls. Va hemma och myste bara tills runt två.
Då gick jag och hämtade bilen, drog en ragg ut mot sandhögarna och fotade lite :)
Va riktigt fint där ute idag, men ojoj va kallt. Jag fröööös. Måste nog köpa mig en ny vinterjacka! :)
Började jobba 16, så ha varit på jobbet sedan dess och så. :)
Händer inte så mycket här. Ska ta å dammsuga lite. Ska bara dricka upp kaffet först.

Förresten vad ska jag göra med mitt hår? Färga, klippa? kom med förslag?
Så ser mitt hår ut nu :D



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0