Ojojoj, nu var det längesen!! :)

Har varit sjuk en vecka och verkligen inte haft någon ork eller något att blogga om.
Så därför har de verkat som ja dött. :)
Men nu är jag väl på benen igen, och tänker börja blogga igen.
Så ofta jag kan iaf :)

Som sagt så var jag sjuk förra veckan och de var en hemsk förkylning. Värsta feberförkylningen jag varit med om tror jag. Hade ingen ork, direkt jag ställde mig upp så höll ja på svimma, att ta sig från soffan till toan tog ca 30 minuter typ. Kröp på golvet och så. Så det var ingen höjdare.
De önskar jag nog inte ens min värsta fiende. :P

Annars har det väl inte hänt så himla mycket alls faktiskt.
Var i Lse över helgen och firade Nettan som fyllt 20 nu i november.
Så vi hade maskeradfest och så. Hade supertrevligt och skulle lätt göra om den där kvällen :)
Jag hade klätt ut mig till 80-tals brud typ. :) Benvärmare, turkosa leggings, klänning i 80-talsstuk och en vit kavaj med axelkuddar. :) Grymt snyggt blev de faktiskt. Ska lägga in en bild på det snart ;)

Nu är de en ny jobbvecka att se fram emot och ja. Just idag har jag väl inget att berätta typ. :)
Men ha det bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0