Aaaah :)

Helgen var behövlig, och trevlig var den oxå :)
Idag sitter man på jobbet och ja funderar lite på allt möjligt... Men har mest basen i skallen idag :(
André va så snäll som hjälpte mig idag, han skruva och han höll på jäättelänge, men förgäves :(
Slutsteget verkar ha pajjat totalt.. :( Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Men de löser sig.. :)
Han är iaf världens bästa som har tid att hjälpa mig! :) Måste återgälda tjänsten på något vis..
Vet inte hur, men ska nog komma på nåt :)

Jag har börjat fundera och tänka på hur härligt de vore att flytta någonstans :)
Jag vet att jag skulle sakna allt här, men på något sätt känns det som om det är enda sättet för mig att verkligen gå vidare. Att skaffa mig nya erfarenheter och lära känna nya människor.
För seriöst, i Storuman är det inte så lätt.. :S
Men jag antar att jag får drömma vidare ett tag till.. Men oooh vad jag längtar efter huvudstaden.. :)
Jag kan nästan höra hur Stockholm bara ropar mitt namn.. ;)
Tycker nästan det är så högt att alla ni andra oxå borde höra den :)
Ska spara pengar så jag kan åka ner dit igen ;)

Men men.. Ska jobba nu :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0