Hmm, inte riktigt min dag idag :/

Nja, verkar inte så.. :(
Imorse vaknar jag först av att plogbilen kör förbi mitt hus 50 000 jävla gånger :S Fruktansvärt jobbigt när man har sovmorgon och inte börjar förrän kl 16.
Kliver upp och fixar frukost, gick väl sådär. Hade inte så mycke hemma. Men ändå.
Ser våra bästa år, bestämmer mig sedan för att göra mig i ordning för dagen och så. Bränner mig på fingret när jag ska platta håret, halvt petar mig i ögat med mascaraborsten och ja, de gick inge bra alls :S
Tar på mig uggsen för att de snöar massor ute, vinterjackan på å sen iväg.

Kommer ut till detta helvete, tittar på mercan som ser lagom kylig och isig ut.
Sopar av den och sätter mig i bilen, vrider om nyckeln. Startar den? NEJ!
Totalt död!
Kommer fram till att det är lika bra att ringa pappa, men kan ja de? Nej!
Har 0,00 kr på telefonen, så ja traskar i denna jävliga snöstorm ner till Mamma på affärn, där ringer jag pappa. Men han har kunder så han kunde inte komma.
Ber Henke om hjälp, men han hade lunch just då. Så då åkte jag med honom ner till Stensele för att få pappa att hjälpa mig.
Inser snart att jag inte har varken ork eller vilja att stå ute i kylan innan jobbet för att gräva fram min bil som blivit inplogad och översnöad igen!
Ber pappa skjutsa mig på parkvägen där jag istället kryper ner under täcket med både Rambo och Pyrdi och myser framför simpsons.
Så de var de bästa med dagen, de är det bästa när de snöar överhuvudtaget. Ligga och mysa under ett varmt täcke med någon man tycker om!

Nu är jag på jobbet iaf, pappa fick skjutsa mig. Sen fick han min bilnyckel, så förhoppningsvis lever mercan senare ikväll.
Nu ska jag fixa mat!
Ha en bra helg! Jag ska jobba jag!
Hejs!

Bilden tagen för någon vecka sedan, tänk er detta gånger 1000 så¨mycke snö känns de som de är nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0