Jag tror att idag är en bra dag :)

Idag tog jag tummen ur och städade upp hemma, bar ner sopor och diskade grytor, plockade in i diskmaskinen, städade upp i vardagsrummet och donade på. :) Kände mig riktigt duktig och precis som jag skulle ta fram dammsugaren och dammsuga upp mina husdjur (dammråttorna:P), så insåg jag när jag öppnade städskåpet att vars fan är min dammsugare?!!
Tog en stund och jag stod där i hallen å fundera, men tillslut kom ja på det. :) Haha
Sandra hade ju lånat den. :P Så de blev ingen dammsugning idag, får ta de någon annan dag.. :)

Nu ha jag börjat jobba igen. Jobbar 16-22 ikväll.
Sen imorrn är det en ledig dag.. Tänker dra till Lycksele och hälsa på kompisar. :)
Nu när pärlan funkar kanonbra får den oxå följa med och se storstan :)

Min förkylning verkar mest bli värre :( Känns verkligen inge bra i min hals.
Känns tjockt och trångt, huvudet värker och kroppen känns tung.
Helena har dessutom fått halsfluss, så jag hoppas hon inte smittade mig igår innan hon åkte hem. :/

Nu ska jag fixa middag till oss :)
Ha en bra kväll!
Puss

You make me feel like I´m living a teenage dream! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0