Jobb idag..

Ja, idag jobbar jag igen :P Känns väl sådär.
Man tänker på pengarna.. :)

Efter jobbet blir det nog hem, packa badkläder sedan iväg till Badhuset för att simma några längder. :)
Å efter det blir det att sola. :) Ska bli så sköööönt..
Sandra ska med oxå.. :)

Igårkväll var vi ute på promenad. Och oj, va skönt det var. :)
Vi började även prata om att hon ska flytta med mig till Stockholm. Kommer bli så jävla bra!!!
Då kommer jag inte heller känna mig så ensam :)
Så vi siktar väl mot våren kanske. Blir nog kanon bra.
Bara att hitta ett jobb nu å sen en bostad så är allt fixat :)

Näe, nu ska jag ta å jobba lite.
Ha en jättebra dag alla!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0