Ojoj vilken dag :)

Först upp kvart i nio imorse, iväg på tygaffärn å jobba till 13.30.
Sen upp på Hotellet för personalmöte från 14-16.00. Sedan iväg till mitt riktiga jobba för ett 6 timmarspass. :)
Så fullt upp heela dagen lång.
Imorrn blir det utbildning i Lycksele från 12.30 till 16.00 tro ja de va.

Sen hem å fara å simma, så herregud va mycket jag ha att göra hela tiden :S Vet inte när jag ska hinna slappna av riktigt :S :P Men ja antar att det blir bättre.

Får se om ja orkar gå ut på en promenad ikväll när ja slutar :S just nu känns de inte så lockande, men ja är ju inne i min nyttiga period nu med nyttig mat, motion och bra sömn.
Har funkat riktigt bra och ja känner mig faktiskt piggare.

Nä, nu ska jag nog fortsätta jobba.
Två timmar kvar att se fram emot. :) Snart är det iaf greys!!! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0