Snart är denna dagen slut :)

Har varit här på jobbet sedan 8 imorse, så jag börjar vara lite slö i skallen :)
Längtar hem till soffan och tvn och få lägga sig å sova :)
Sedan upp 7 imorrnbitti för att gå hit igen :P Men jobbar bara till 16 imorrn, sen får jag helg!
Så underbart kan ja lova ;)

Idag har jag även gjort grundutbildningen för personlig assistans. ;)
Klarade den galant. Så nu har jag skrivit ut ett diplom oxå ;)
Detta är en kurs man måste göra nu, för att få jobba som personlig assistent. Så de känns bra att den är gjord. :)
Nu ska jag och gubben se tv.. :)

Ha en bra kväll!


You and me together, through the days and nights.
I don't worry cause everything's gonna be all right.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0