Snart är det fredagsmyyyyyys.. :)

Sitter på jobbet och sjunger lite för mig själv.. :) Är på otroligt bra humör just nu.. :)
Jobb till tio ikväll, Loke kommer runt kvart över sju hit. Ska vara hundvakt åt min bror.
Sen blire nog fredagsmys i soffan med sällskap av Helena :)
Sova tidigt oxå, för imorrn ska vi till Umeå ju.
Ska shoppas och shoppas heeela dagen lång. Ska bli så kul..

Suget efter att bo i huvudstaden bara ökar.. :P Känner bara att jag vill göra något kul med mitt liv. :)
Jag vill inte vara fast här i Storuman resten av mitt liv. :S
Ärligt talat så har jag inget som håller mig kvar här.. Som Helena sa för någon dag sen - "Jag har inga barn och ingen pojkvän". Alltså inget som knyter mig till just denna plats, så jag kan lika gärna göra något kul..

Lika bra att upptäcka världen medans man är ensam :) Om man sedan hittar någon på vägen är det ju jättekul..
Som Lars Winnerbäck så fint sjunger i Låten "I Stockholm"

Det är skönt att va i smeten
Det är skönt att känna pulsen
Det är skönt att bo
i Stockholm

Äsch, här sitter jag och dagdrömmer om Stockholm, som om inget annat fanns.
Men nu ska jag fortsätta jobba lite :)

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja är så klok ^^

2010-10-09 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0