Usch, vad jag inte är en morgonmänniska :P

Jag är så ooooootroligt trött idag, men ändå så somnade jag rätt tidigt igår :S Fattar inte riktigt grejen.
Men jag tycker att jag,som de flesta andra i min närhet oxå borde få vara morgonpigg. Men nej!
Iaf nån gång :( Idag jobbar jag 8-16. Så de ska bli skönt att få sluta tidigt så man hinner umgås :)

Kanske blir det även sushi till middag vilket skulle vara supergott ;)
Ska nog försöka fixa de där med basen idag oxå :) Känns inge kul alls att köra en bil som först och främst låter som om den håller på att rasa, men som då dessutom inte har någon bas som kan dölja de :(
De känns liksom... Meningslöst. Inte kul, mest irriterande bara.. :(

Idag är det städdag på jobbet och sen ska jag och gubben fara och bada :) Blir mest att ha kul skulle jag tro.
Kasta bollar och låta honom dyka efter ringar kanske :)
De blir nog kul.. :)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0