Då va man hemma igen då..

Jaa, nu va semestern till Alanya över. :( Känns tråkigt att vara hemma i kalla mörka Sverige igen :(
Men dags att ta tag i vardagen och göra något med sitt liv. :)
Jobbar rätt mycke nu, sen börjar vårat nya schema där jag inte jobbar nätter längre.. :)
Känns så sjuuukt härligt!

Idag är det som sagt jobb och vi tar det mest lugnt. De är fint väder, så vi ska nog ut på en prommis om en stund. :) Måste sen svänga förbi uppe hos Syster med grejerna till ungarna från Turkland.. :)
Ha ju köpt nå grejer till dom, å de vet dom ju om dessutom.. :)
Så.. lika bra dom får de nån gång. Haha..

Blir ett kort inlägg..
Ska göra nåt vettigt nu :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Systeryster;)

Hörru du ska veta att om han fick skulle han sova i kepsen, har aldrig sett han så "kär" i ett ting! Clara delade med sig till mig så nu är även jag utsmyckad;) Ha en bra dag!! Puss o Kram...

2010-09-26 @ 09:25:43
Postat av: Anonym

Men så bra att han gillade den!! :) Som sagt stod å valde jäättelänge innan jag tog den där :) Vilken tur! :) Puss och Kram

2010-09-26 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0