Idag är det en bättre dag..

oja, de är det. Mycke gladare och på bättre humör..
Varit ute på långprommis med gubben ikväll, kallt med härligt ändå.
Sedan kommer en efterlängtad vän hem ikväll. Har inte sett honom på tre veckor :S :P Så de ska bli trevligt att få träffa honom igen :)

Efter ikväll är det endast två arbetspass kvar, sen blir det helg för mig! Tack och lov.. :)
Ska bli skönt att få va ledig en heel dag.. :)
Hmm, ha ja nåt mer att berätta? :P
Tror inte det.. :) Tror iaf att jag ska åka till Umeå någon dag här framöver och inhandla lite snygga höstkläder!
Och hoppas då på sällskap från några vänner.. :)

I helgen är det även Lse marknan.. Vill dit samtidigt som jag helst skulle slippa.
För jag är ju inte frisk :( Är ju fortfarande förkyld och de känns inge vidare.. Hostar och snorar massor.. :(
Men skulle vara så kul att träffa alla. Skulle även få sova hos Madde.. Så det är ju ordnat.. :)
Hmm, måste fundera..:)

Ska ta å jobba klart nu.. :)

men tycker att alla ska läsa på johannas blogg om våran resa!!! http://vaegkonen.blogg.se/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0