Iphone skal..

Eftersom mitt skal som jag har just nu, håller på att gå sönder totalt.
Så har jag nu beställt två nya skal :D
Min telefon är ju min baby, så de är viktigt att skydda den tycker jag :)
Så här se dom ut :)
och  

De blir bra och roligt med lite variation faktiskt!
Snart är de dags att kvälla. Börjar känna mig lite halv seg.
Slutar 22 å ja gissar att ja kommer slockna i soffan direkt ja kommer hem igen! :D
Imorrn kanske basen till bilen blir fixad oxå. :)
Men nu ska vi se klart Sveriges värsta bilförare!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: clara

vad ska du göra idag (lördag)

för jag vill vara med dig!!!<3

du kan ju ringa om du har tid att

vara med mig hejhej

2011-02-26 @ 12:38:17
URL: http://littlemissun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0