Måndag 28 februari.

Vaknade 9 imorse av strålande sol som lyste in genom persiennerna. :)
Blev så glad att de faktiskt inte gjorde nåt att jag inte kunde somna om igen.
Åt frukost, sen direkt in i duschen.
Sminkade mig å torkade håret, sen iväg till Present å Kontor för att möta Elina.
Sen gick vi vidare till Akkan å åt lunch :) Va riktigt trevligt.
Mycket prat å planering inför helgen som kommer spenderas i Lse på Hotell Lappland. :)

Efter lunchen gick jag på Ica och hämtade mitt gina paket, med min kavaj, mitt linne och mina leggings :)
Allt passade perfekt och kavajen va så jävla snygg!! :D
Mycke snyggare i verkligheten än på bilden.


Sen såg jag lite One tree hill å bara tog det lugnt, tog bilen å raggade för att skingra tankarna.
Gick på boa å handlade inför helgen. Ska ju göra egen turkisk peppar sprit ikväll hade jag tänkt ;)
Sen åkte jag till jobbet och där sitter jag nu. En lugn kväll, lite tvätt å tv.
Snart ska vi se halv 8 hos mig :D

Efter jobbet ska jag nog va med André skulle jag tro. :) Men vad vi ska hitta på vet jag inte än :)
Men ha en fortsatt trevlig måndagskväll! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0