Onsdag 23/2

Soligt och svinkallt ha de varit idag :P Hade ju velat gå ut på promenad, men när de är så otroligt kallt vill man ju inte en sticka ut näsan i onödan.. :S

Har inte alls gjort så mycket idag. Vaknade runt 9 idag igen. 5 dagen i rad. :S
Åt frukost å såg lite tv. Klev upp å duschade å hade lite egentid. Rakade benen, noppade ögonbrynen å bara tog hand om mig ett tag. :)
Efter de sminkade jag mig och fixade håret, insåg då oxå att jag måste färga håret innan vi drar till Lycksele.
Inte snyggt med utväxt!!! Kunde jag inte vara född med brunt hår istället för blondt!? :P
Sen gick jag ner till bilen och åkte ner å busa med Rambo på möbelaffärn, raggade en stund, sen åkte jag på jobbet. :)

Igår kväll beställde jag lite nya festkläder som ja tänkte ha på marknan :D

såhär ser dom ut :)

Gina tricot
Kavaj - 299 :-
Svart linne - 99 :-
Leggings - 99:-

Halens
Topp lila - 199 :-


 

Kommentarer
Postat av: clara

jag håller med min uttväxt är JÄTTE stor ska kanske färga håret i helgen

2011-02-23 @ 18:53:27
URL: http://littlemissun.blogg.se/
Postat av: systeryster;)

snygga!:) Har oxå beställt, två snygga tunikor, kunde bara inte hålla mig!! O leggings till C...

Ring om du e ledig o vill promenixa i kylan;)



Puss Puss

2011-02-24 @ 10:54:55
Postat av: Maja

Ooh de låter ju kanon! Man måste få unna sig något ibland :)

Ha lite fullt upp idag. Ska iväg å fika på akkan med Elina å Sandra. :) men vi skulle ju kunna promenera imorgon innan mötet! :) puss puss

2011-02-24 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0