Så var det måndag 21 februari.

Har haft en rätt mysig och bra dag idag. :)
Somnade vid 3 typ, vaknade 9.30. Såg mina vanliga serier, åt frukost i lugn å ro.
Klädde mig, sminkade mig, fixade håret, gick en promenad. Hämtade bilen borta på parkvägen, raggade runt en sväng. Körde ner till pappa i Stensele å hälsade på en sväng.
Fortsatte ragga och bara fundera å tänka över saker och ting. Är så skönt att bara köra utan att veta vart man är påväg ibland. Tankarna flödar, musiken ger olika känslor. Sjunger med i låtarna för allt vad man är värd, så dem man möter tror att man blivit tokig. haha
Men de bjuder jag på. ;) Så om ni möter mig någon gång och min mun är öppen, så är de för att jag sjunger för full hals. :D

Efter det åkte jag till jobbet och där är jag nu. :) Är på väldigt bra humör idag, och än en gång kan jag inte sätta fingret på varför egentligen. :)
Imorgon är jag ledig och då måste de tvättas! Usch, så tråkigt.
Men behövligt är de tyvärr. :(

Var en otroligt fin dag idag oxå. Solen sken och var inte alls så kallt. Så promenaden var inget annat än skön.
Pratade även med Madelene idag planerar lite inför marknan.
Jag och Elina tänker åka ner å kanske bo på hotell lappland å bara ha de bra! :)
Kommer nog bli kanon!
Ska fortsätta jobba nu! :) Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss



Kommentarer
Postat av: clara

vilken marknad??

2011-02-21 @ 20:06:33
URL: http://littlemissun.blogg.se/
Postat av: Maja

Lyckselemarknaden. :)

2011-02-21 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0