Så var man hemma igen..

Efter gårdagens resande var jag dödstrött, redan när vi kom till Umeå kände jag för att sova.
Men de gick ju inte eftersom ja skulle köra dessa underbara 23 mil från Umeå till Storuman.
Komme runt tio och somnade 12, vaknade 12 imorse.. ;) Var verkligen utvilad.. Så de va ju skönt.. :)

Jobb idag, på torsdag och fredag. Sen på fredagkväll kommer alla mina vänner till mig.. :)
Då ska vi nämligen fira att jag fyller år.. :) Fyller ju inte år förrän den 10 men den helgen jobbar jag. Så de kändes lika bra att fira helgen före istället. Plus att då kan alla.. :)

Som sagt, dessa fem dagar i Stockholm va så jäkla grymma.
Fest, shopping, förlovning, vänner, god mat och allt som de bara kan innehålla.. :)
Jag älskare verkligen.. Och jag vill bara ha mer!
Önskar att vi fick flytta in redan nu, men de går inte.. :(
Men jag vet att när vi väl kan flytta in kommer allt bli så jäkla bra! :D

Nu ska vi dricka kaffe och bara ta de lugnt. :)
Ha en superkväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilka blir vi ihelgen? :)

2011-02-01 @ 20:17:04
URL: http://aaniile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0