Usch..

Ligger undet täcket och fryser, mår dåligt och känner mig bara allmänt äcklig. :P
De är ju egentligen inte så konstigt, men ändå. Har datorn i knät så jag då har nåt att göra när jag mår såhär..
De enda jag hoppas är att jag iaf ska vara frisk på torsdag då ja fyller år. Annars blir jag lite frustrerad faktiskt :S

Sitter och klickar runt på blocket, kollar på hundar. Mest Chihuahuor (?) om ja ska vara ärlig. haha
Men jag är så kääär i den rasen.. Funderar starkt. Skulle vara så mysigt att ha en liten mysig hund som kryper upp i knät utan att mosa en. :P Än om Rambo alltid kommer vara min myshund så är han lite stor för att sitta i knät. :P Haha
Men att skaffa hund är ungefär som att skaffa barn. Ett stort ansvar.
Men ooohh så mysigt.. Ja kan inte hjälpa att jag tycker det. Alla i min familj ha ju hund.
Även om ja ska flytta så vill jag ha en. Men jag tror att de faktiskt får vänta, iaf tills man kommit ner och kommit tillrätta där i huset å så.

Nu ska jag se lite family guy och försöka må bra igen!
Önska mig lycka till.. :)


Kommentarer
Postat av: clara

lycka till hahaha hihihi hohoho

2011-02-09 @ 07:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0