God kväll! ;) maten på hotellet va grymt g...

God kväll! ;) maten på hotellet va grymt god kan ja lova. ;) till varmrätt fick vi vildsvin med hemlagad potatisgratäng med rödvinssås! ;) riktigt gott. Dessert va de typ marängswiss ;) oxå jäkligt gott. :) var en trevlig kväll måste jag säga. Är fortfarande mätt. Haha ;) Efter middagen for jag till Sandra, sen gick vi upp till mig å såg film. Först såg vi Devil! Som va jäkligt bra, väldigt spännande och händelserik. :) så den rekommenderar jag starkt. :) sen såg vi The Human Centipede. Villet seriöst va den vidrigaste och äckligaste film jag sett. :/ man kände sig illamående några gånger och ville inte äta nåt kan jag då säga. :p haha rekommenderas inte om man är lite känslig :p haha men jag har haft en supertrevlig kväll! :) så tack för mig! Ha en fortsatt trevlig kväll! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0