Hussökandet fortsätter..

Ja, de gör de verkligen.
www.Blocket.se, www.bostaddirekt.com, www.bopunkten.se är nu för tiden mina favoritsidor. :P
Och även ibland www.platsbanken.se! för man måste ju ha ett jobb oxå där nere.
Man letar och letar och hittar ett hus nu och då, skickar mail och väntar och väntar..
Jobbigt är det, för man vill så gärna hitta ett hus. :)
Men jag känner att de kommer gå bra snart..
Vi ringer nämligen till ett radhus om en stund. :)
Så jag håller tummarna! Å de vill jag att ni med ska göra.. :)

Jobb idag mellan 16-22, sen ledig imorgon torsdag.
Jobbar sedan fredag - 16-22, lördag - 8-20 och samma på söndag..
Pengarna rullar in, å de är väl bra. :)
Men de enda jag egentligen har i skallen är stockholm och hus just nu.. :P

Känns som om mitt liv kommer ta en vändning snart och till de bättre.
Känner mig stark i mig själv och mår så otroligt bra. :)
Trodde jag nästan skulle börja ångra mig när det började närma sig lite med flytt å så.
Men jag vill bara mer och mer.. :)

Man tar en dag i taget och tillslut så blir allt bra igen..
Efter allt som hände i sommras så trodde jag inte att jag skulle kunna må bra igen någonsin faktiskt.
Mådde rätt pissigt, väldigt länge. Hade svårt att sova, åt väldigt lite, grät väldigt ofta.
Men de har bara gått uppåt och de är tack vare alla som finns runt omkring mig!
Jag vill verkligen tacka alla som förgyller mina dagar och gör att jag mår bra igen!
Ord kan inte beskriva den tacksamheten jag känner!
Så Tack!

Men nu ska jag sluta vara så djup och fortsätta jobba! :)
Gubben är glad och mår bra, så då är jag överlycklig! :)
Ha en bra kväll alla!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0