Nu ska håret på benen bort!

Ja! Är verkligen så jäkla less på att använda rakhyvel, de tar tid och man får stubb direkt!
Så nu har jag gjort de, jag har beställt en epilator! ;)
Har hört att de gör ont, men äsch. De spelar ingen roll!
Smidigt kommer det iaf att vara. ;)

Såhär ser den ut! :)

Kostar 344 kr. :) (Bild hämtad från google)
Skriver väl och berättar om de funkar, om de gjorde ont och om den håller vad den lovar.
Vilket är silkeslena ben i flera veckor! ;)
Spännande!
Ska fixa middag på jobbet nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: Christina

Provade en sån en gång på nån elbutik. Eller, jag vågade bara starta den, sedan blev jag rädd. Den lät som ett monster. Haha. önskar att jag inte var så feg, vill också ha sån :D

2011-01-19 @ 21:34:33
URL: http://www.christinafjellstrom.se
Postat av: Maja

Haha Kikki :p jag får väl meddela dig sen hur smärtsamt det var :p så kanske du vågar köpa en, för jag är oxå en fegis :p

2011-01-19 @ 22:13:59
Postat av: Johanna

sv; Ja jag vet. Man blir ju förvirrad :P

2011-01-20 @ 14:10:03
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0