På jobbet :)

Har en otroligt härlig vecka i veckan! :)
Jobbar idag, 16-22, ledig imorgon och på onsdag.
Jobbar sedan på torsdag 8-16, sen ha jag helg i fyra dagar. ;) Ja undra va man skulle ha gjort då?
Några förslag? :)

Imorrn fyller iaf Clara 11 år. Snart är hon ju vuxen.
Varför går tiden så fort för? Tänk när jag var 10, föddes denna underbara flicka som nu imorgon fyller 11 år.
Kan inte förstå vart denna tiden har försvunnit?
Hon har vuxit upp och blivit en underbart talangfull tjej som jag är väldigt stolt över.
Hon kan verkligen allt. Men jag vet ju dock vem hon brås på, så de är ju inte så konstigt. Hon är ju likdan som moster ;) Eller hur!

Imorrn ska jag ut å köpa present åt henne, hoppas jag hittar något åt henne bara. :)
Ska ta å dricka lite kaffe nu. :)

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: 11 åringen

tack <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 jag vet jag är bbbrrraaaa!!!!

2011-01-04 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0