Så var det ett nytt år.. :)

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska säga om de gånga året.
Vissa stunder var det ett underbart år, i andra ett år som jag verkligen hatar och helst vill glömma.
Men jag kan ärligt säga att allt som hänt under detta år gjort mig till en bättre människa!
Jag har underbara vänner som verkligen har ställt upp för mig under de här året!
Och såklart min underbara familj, vad skulle jag gjort utan er?
Har skrattat otroligt mycke men även gråtit floder.
Men jag ser ljust på 2011. Startade året med en riktig smäll uppe i Hemavan med mina absoluta bästa vänner!
Så de kunde inte blivit bättre, och jag tror att 2011 kommer fortsätta att bli riktigt bra. :)

Höjdpunkter under 2010

1.
Min 20-årsdag
2. Två år med körkort
3. Lady Gaga med världens bästa Emma
4. Skellefteå med världens bästa Helena
5. Åsele med brudarna
6. Stockholm med André, där jag träffade Emmas fina tjej Alex
7. Utlandsresan till Alanya med Johänna och Elina
8. Olika fester med mina bästa vänner
9. Nyårsafton i Hemavan

De var väl ungefär så mitt liv sett ut, iaf med de bra grejerna. :)
Allt tråkigt som hänt tänker jag inte ens räkna upp.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0