Så var det tisdag..

Ja, och idag är de väldigt fint väder. Inte heller så kallt.. :)
Tro jag ska ta en promenad när jag slutar kl 16.

Letar hus för fulla muggar nu, alla vi. Hittar dock inget som passar oss just nu :(
Hade ju hittat ett, men de hyrde gubben ut åt någon annan för dom kom å titta på de oanmälda. :(
Så de huset som vi faktiskt trodde att vi skulle flytta till, finns ju tyvärr inte tillgängligt längre.
Så nu är vi tillbaks på ruta ett. Men som alla säger. De var väl någon mening med de med. :)
Vi hittar förhoppningsvis något ännu bättre! :D

Om ca 16 dagar åker jag och Sandra till den underbara huvudstaden som inom ett halvår kommer vara hem. :)
Längtar så jag blir tokig snart.. :D Vill dit nu nu nu!
Får dessutom lön nån dag innan jag åker, och sen ha jag ju julklappspengar att spendera! :D
Så den stora väskan får följa med denna gång.. :)

Idag står jobb på schemat fram tills 16.00, sen hem å fixa nå middag och ut på promenad. :)
Om de fina vädret håller i sig, så de inte börjar snöa igen :S
Snart är de dags att ta fram skotern känner jag. De rycker liksom i gasartummen! ;)

Men nu ska jag ta å fixa nå mat åt oss!
Ha en superbra dag alla! :)


Såhär fin är min skoter!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0