Sista jobbdagen innan jag får "helg". :)

Jajjemen, längtar såå tills imorgon när jag slipper kliva upp 7 för att gå till jobbet. :)
Ska verkligen ta sovmorgon imorrn!
Imorrn måste de städas, tvättas och vikas kläder. :S
Kändes ju inte sådär superkul att spendera en dag, men har ju en sak att se fram emot!
Syster Yster ringde nämligen idag och bjöd på middag imorgonkväll! :)
Vilket kommer bli kanon!! :) Hon är så duktig på att laga mat!

Som sagt så jobbar jag ju idag! :) De är en lugn och snöig dag. Eller var det iaf tidigare, har inte kikat ut på ett tag.
Men de har iaf blivit mildare, var bara -7 imorse när jag for på jobbet. :)
Jätteskönt faktiskt!

Men nu ska vi dricka kaffe och mysa lite framför tvn! :)
Ha en bra dag alla! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: syster ysters barn

ja det håller jag med om :p

MENU:bacon inlindad kykling fylld med smör dragon m.m potatisgratäng och sallad det är mammas recept

2011-01-16 @ 13:59:51
Postat av: Maja

Ååååhhh fasen va gott!!! ;)

2011-01-16 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0