Att självkänslan skjuts i botten när man ska våga sig på något nytt..

Att människan egentligen är så feg? Eller jag i allafall. :P
Satt och kollade jobb ikväll, hittade ett jobb som kändes perfekt.
Ringde Emma, ringde mamma. Och när jag pratat med båda dem och dom sa att söööök.
Då vågade jag ta steget att ansöka om tjänsten. :)
Efteråt kände jag min kropp fyllas med välbehag, kände att jag faktiskt kanske skulle vara bra på det jobbet. :)
Så nu håller jag tummarna, gjorde även en intresseanmälan hos det här bolaget. Så då får jag ett mail varje gång de dyker upp något. :)

Att göra nya saker brukar egentligen inte skrämma mig. Men när det handlar om jobb och sånt så får jag så otroligt dåligt självförtroende och tror absolut inte att jag skulle klara av det. :S Måste ta mig ur detta!
Jag kan lika väl som alla andra. Jag vet ju de, men känslan jag känner när jag kollar runt är som att nej, jag är för outbildad. Men man kan ju heller aldrig lära sig något nytt om man inte försöker?
Eller hur?

Så nu var första jobbet sökt och jag tror de gav mig mer självförtroende att jag faktiskt kan. :)
Även om jag inte får det här jobbet så är det bara att fortsätta kolla, skicka in Cv och försöka.
Åtminstone ge de en chans. :)

Nu tänker jag ta mig ett vinglas och njuta av fredagskvällen. :)
Vet inte än vad som väntar senare ikväll. :)
Kanske ett trevligt besök? ;)
Ha en bra helg alla!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0