Ha precis lagt mig tillrätta i soffan efte...

img_6716 (MMS)

Ha precis lagt mig tillrätta i soffan efter en skön varm dusch och nu njuter jag av en kall breezer och ser på 101 sätt att åka ur en gameshow :) rätt kul program faktiskt :) nu var de iaf helg och jag kan inget annat göra än att bara må! :)  Igår efter jobbet åkte jag till Elina å hälsade på lilla Kira. Deras valp, som va så otroligt söt! :) blev kär å nu rycker det ännu mera i hundnerverna i kroppen! :) men det kommer väl en dag för det med! :) Nu ska jag återgå till mitt mysande! :) ha en bra helg! Puss


Kommentarer
Postat av: clara

vad ska du göra idag?? för jag vill vara med dig!!

2011-03-20 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0