Måndag = Ny arbetsvecka.

Ny arbetsvecka, nya åtaganden och nya möjligheter. :)
Sitter för tillfället på jobbet, är lugnt och stillsamt här idag.
Inte alls mycket att göra, för jag ha redan gjort bort de som skulle göras.

Så nu har jag skrivit ut tidrapporterna så att jag får mig någon lön nästa månad. :)
För i slutet av nästa månad kommer världens bästa Emma och Alex hit för att fira påsk med oss. :)
Ska hämta dem i Umeå den 19 april. Där de säkert kommer inhandlas något oxå.
Längtar så otroligt mycke, de är så kul när man vet att man har något planerat.
Tiden går sååå mycke fortare. :)
Har egentligen inget att berätta just nu, men kände bara för att slänga iväg ett kort inlägg så ni inte tror att jag glömt er. :)

Förresten.
Någon som skulle vilja hyra min lägenhet from Juli 2011? :)
De är nytapetserat i vardagsrum, kök, sovrum och nymålat i hallen. :) Nytt och modernt!
Balkong mot hotellet, nära ica och andra affärer. ca 3500 i hyra per månad. Och då ingår bilplats med stolpe. :)
Släng iväg en kommentar isåfall med ert nummer så ringer jag upp. :)

De var allt för mig!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0