Mitt humör har inte varit de bästa idag! :...

img_5876 (MMS)

Mitt humör har inte varit de bästa idag! :( dagen började bra, med 1 1/2 timmas träning på löpbandet, tvättade under tiden oxå. Lyxade med lunch på parkvägen å bara chillade. :p men efter de vet jag inte vad som gick snett. Blev på sjukt dåligt humör å har varit så i stort sett hela dagen :( vet inte vad som händer riktigt! Tycker allt känns piss, inget känns kul, jobbet ja.. De är mycke där nu som man inte kan släppa tankarna från :( behöver ett break tro jag.  Skulle vilja åka bort, nånstans. Stugan skulle räcka. Lite skoter, fiska, dricka en öl å somna tidigt på soffan skulle duga gott å väl. De är ju trots allt de lilla här i livet som kan göra så mycket för en! Men men. Imorgon är de en ny dag och jag hoppas att mitt humör kommer vara bättre. :) så god natt alla! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0